27 Mayıs 2013 Pazartesi

HAPPY SPRING... Turuncu&Fuşya


Şimdi sizleri çok sevdiğimiz dostlarımızı evimizde ağırladığımız "Happy Spring" temalı akşam davetine götürüyorum. Eşim ve benim ortak arkadaşlarımızın katıldığı bu davette kalbalık bir gruptuk. Aslında bu davet bizim yıllardır eşli görüştüğümüz arkadaşlarımız ile oluşturduğumuz bir gün grubu... Ayda bir kere akşam yemeği tadında ama açık büfe ile hazırlandık. Kura da en son Hakan ve ben çıktığımız için kışın başlayan davetler bizimki ile bahara merhaba dedirtti... Ben de tema olarak "Happy Spring" ile hazırlandım...


 Happy Spring temasının görsellerinde baharı çağrıştıran çiçekler, kuşlar ve kafesler kullandık...
Renklere gelince fuşya ve turuncu kullandık... Ben şahsen fuşya ve turuncuyu birlikte çok seviyorum :)

 

Açık büfe ikramlarımızı logolu ikram kartlarımız ile sunduk...

 

 Canım Ablam Gamze' ciğim bize ponpon çiçekler ile sürpriz yaptı. Abluşumun ellerine sağlık!!! Ponpon çiçekler ile çok eğlendik... Bu güzel fotoğrafı Gamze çektiği için O' nu göremiyorsunuz...
Sol baştan başlıyorum; Gökçe, Özge, Elif, Özge (ben), Yıldız, Ayça, Çağan ve Parla


Happy Spring banner ve kafes görselleri ponpon çiçekler ile buluştu...


 Elif, Özge (Ben), Yıldız ve Ayça


 Ayça, sezonun modası neon stilettoları ve fuşya ponpon çiçeği ile çok uyumlu oldu...


 Açık büfe ikramlarımız için logo tasarımımız ile monu hazırladık


 Çilekli turtalarımızı "Kurubik" Gizem yaptı çok nefisti ve ertesi güne kalmadı :)

Benim için yorucu ama keyifli bir davet oldu. Yardım eden ve emeği geçen tüm sevdiklerime teşekkürlerimle...

Hiç yorum yok: